حلماحلما، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه سن داره

حلما

بدون عنوان

1393/10/29 13:10
نویسنده : مامان94
126 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

دو سه روزی نبودم چون یه اتفاق بد افتاد برام

متاسفانه گاز حموم گرفتم طوری که بی هوش شده بودم بابایی خیلی ترسیده بود منو رسوند بیمارستان منم وقتی به هوش اومدم همش قلبم تند تند می زد و سرم گیج میرفت بیشتر از همه هم نگران نی نی بودم تا از ضربان قلبش اطمینان پیدا کردم  حالم یکم بهتر شد.

بابایی زنگ زد به عمه که فردا بیاد پیشم بمونه با اینکه دیر وقت بود عمه هم گفت که نمی تونه فردا بیاد بهد اس داد به خاله خوب عزیز اینا تازه از مسافرت اومده بودن اون موقع شب خواب بودن  خلاصه بابایی گفت حالا که نه خواهر من اومد نه خواهر تو منم نی نی رو به خاطر اسمش سپردم به خواهر جدم حضرت زینب (س)اینقدر به دلم نشست که نگو خوشحال شدم بعد فردا هم خاله اومد با اینکه امتحان داشت خلاصه به قول دکترم خطر بزرگی از سرم رفع شد خدارو شکر

من که خیلی خدا رو شکر میکنم ان شاالله نی نی صحیح و سالم به دنیا بیاد آمین چون خیلی دوستش دارم 

دیشب هم به خاطر عفونتی که داشتم دکتر بهم قرص کلوتریمازول داده  استفاده کردم سوزش داشتم ولی از اون موقع احساس می کنم حرکت بچه کم شده نگرانم چی کار کنم؟

پسندها (17)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

آتـریســـا جون
29 دی 93 20:40
ای جونم یه نی نی ناز تو راهه پریسا جون خوب مواظب خودت باش دیگه گاز خیلی خطرناکه امیدوارم حلما جون صحیح و سالم بیاد تو بغلت
مامانی
30 دی 93 9:50
عزیز دلم خیلی خیلی مواظب خودت باش که خدایی نکرده به خودت و نی نی آسیبی نرسه انشاالله نه ماه بارداریت رو به خوبی و خوشی سپری کنه و اهل بیت نگه دارتون باشند
آیدا
30 دی 93 12:46
سلام پریسا جون.. انشاالله 3 ماه باقیمانده هم خوب و راحت برات بگذره و حلمای نازنین رو صحیح و سالم در آغوش بگیری..خطر بزرگی ازت گذشته خب خانمی در حموم رو باز بگذار و خیلی هم آب رو گرم نکن.. کلا سعی کن با آب داغ دوش نگیری خیلی برای بچه خوب نیست.. رحمت رو هم نرم می کنه..سعی هپ بکن مدت زیاد نمونی تو حموم کلا میگن زن حامله 15 دقیقه بیشتر نمونه تو حموم.. مواظب خودت باش گلم
مامان وبابای پارمیسا
30 دی 93 19:43
عزیزم مبارکت باشه انشالله به سلامتی دخملت بیاد بغلت خیلی وبلاگت به دلم نشست مخصوصا با اون اهنگ قشنگ خیلی مواظب خودت باش اسم دخترت هم نازه
معراج
2 بهمن 93 18:23
آویزون
5 بهمن 93 11:16
سلام عزیزم پست اولت را سر زده بودم گلم خیلی ناراحت شدم حالا بهتری مامانم؟فدای خودت و نی نی ساداتت خیلی ارادت داریم مواظب خودت وحلما جون باش عزیززززززززززززززم خیلی اسمش گشنگه من اعظم خانومم بیشتر بهم سر بزن خیلی آپم شما قبلا لینک شدید گلم بلینکید لطفا
مامان علي اكبر
5 بهمن 93 15:59
سلام عزیزم.. خدا نی نی تونو محافظت کنه و انشااله ک زیر سایه پدرومادرش بزرگ بشه ب سلامتی.. مواظب خودتون باشید خیلی خیلی
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
5 بهمن 93 21:36
عزییییییییییییییزم؟ چقدر توی حمام بودی؟ تنها بودی؟ مطمئن؟ برای عفونت آب زیاد بخور رفع می شه. همه این مشکل را پیدا می کنن.
تاپ بیسکوییت
7 بهمن 93 16:25
بیسکوییتهای ساده و شیک و ارزان برای سیسمونی نی نی
رقیه
7 فروردین 94 11:21
سلام انشالله یه نی نی سالم وخوشگل بگیری بغلت .من که هرموقع به همسرم میگم ببین تکون میخوره دیگه پسرم تکون نمیخوره
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به حلما می باشد