حلماحلما، تا این لحظه: 9 سال و 17 روز سن داره

حلما

بدون عنوان

1394/4/16 8:37
نویسنده : مامان94
368 بازدید
اشتراک گذاری

سلام من و حلما جان این هفته اولین بار زیاد داشتیم مثلا اولین باری که من حمومش کردم تنهایی اونم چه حمومی وان رو پر آب کردم تو اتاق کنار بخاری روشن چقد لیز شده بود هم من ترسیده بودم هم خودش هی گریه میکرد پاشم به آب میخورد جیغش میرفت هوا چقد سخت بود با یه دستم خوشو گرفته بودم با یه دستم آب میریختم و میشستمش ظرف دو سه دقیقه تمومش کردم تازه میفهمیدم مامانم به چه سختی بچه میشست اونم تو یه ربببببببببببببببببع بییییییییییست دقیقه پس من چیکار کردم؟متفکر

دیگه اینکه برای اولین بار من و حلما جان تنهایی رفتیم بیرون خانه بهداشت اونم با آژانس رفتیم و اومدیمخندونک

دیگه برای اولین بار هم بردیمش حسینیه و شب بیرون بردیمش با باباییچشمک

تازگی ها خیلی پیش دیگران غریبگی میکنه بغل هیچکس واینمیسته البته با اونایی که میشناسه خوبه به قول باباش خیلی هم خوبهزیبا خیلی شیطون شده تازگی ها سعی میکنه پاهاشو بگیره دست و پا میزنه و با باباش بازی میکنه خیلی بامزه استقه قهه

پسندها (13)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (13)

زهرا
22 تیر 94 13:20
سلام مامان حلما وبلاگ زیبایی برای دخمل کوچولوت داریو انشالله زیر سایه پدرو مادرش بزرگ بشه
مامی آتریسا جون
22 تیر 94 16:19
سلام عزیزم, خوشحالم از آشناییتون ماشالله به حلما جون
عاطفه
23 تیر 94 10:32
سلام ممنون ...ایشالله خدادخترشمام حفظ کنه
مامان ارمیا و ایلمان
24 تیر 94 9:08
سلام عزیزم. خدا حلما رو براتون حفظ کنه و تنش سلامت باشه. ممنون به کولوچه های من سر زدین.
فاطمه
24 تیر 94 14:24
سلام عزيزم عيدتون پيشاپيش مبارك. نماز و روزه هاتون قبول درگاه حق.
آبجی فاطمه
26 تیر 94 0:06
جلو جلو عیدت مبارک خدا حلما جونو حفظ کنه
مامایی و بابایی
28 تیر 94 13:30
سلام عزیزم خیلی قشنگ و خودمونی نوشتی خدا دخملتو حفظ کنه
مامانی گیتا جون
30 تیر 94 13:29
سلام به مامان مهربون حلما جان خدا قوت منم وقتی می خواستم برای اولین بار خودم به تنهایی گیتا رو بشورم از همین روش استفاده کردم
محمدصالح جون،گُلِ گُلا
1 مرداد 94 2:33
ناز شدی ماه شدی خوشگل ودلخواه شدی...
الهام مامان امیر علی و امیر حسین
3 مرداد 94 8:55
زنده باشه دختر گلت عزیرم.
مامان زهره
3 مرداد 94 12:16
سلام الهی خدا حلما جون رو صحیح و سالم و زیر سایه پر مهر پدر و مادر حفظ کنه . خیلی نازه .ممنون که به ما سر زدید .
مامان طلا
5 مرداد 94 8:47
خداااااااااا حفظش کنه ناز دخترتون رو
مامان پـــــریا
15 مرداد 94 16:54
سلام سلام ....ماشالا به حلما جون و مامانه گلش....ایشالا که همیشه کنار هم سالم و سلامت باشین.......خیلی ناااااااااااااااااااازه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به حلما می باشد