حلماحلما، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه سن داره

حلما

بدون عنوان

1393/11/5 10:14
نویسنده : مامان94
91 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

دیروز تولد مامان بد دخترم از اینکه خدا هدیه ای چون تو رو رو تو دلم گذاشته بود خیلی خوشحال بودم اول روز خونه عزیز جون اینا بودیم که عزیز جون یه تولد کوچولو برام گرفت ولی خوب بابا نبود قرار بود بعد ازظهر بریم پیشش بعد از ظهر هم که رفتم خیلی غیر منتظره یه گل خوشگل بهم هدیه کرد بعدشم رفتیم بیرون هدیه خریدیم

اگر یه وقت دیدی بابا برات هدیه نخریده ناراحت نشی ها چون بابا عادت داره خود طرف رو میبره بیرون براش یه چیزی میگیره چون اعتقاد داره اگر خودش بگیره شاید اون طرف دوست نداشته باشه

اینم تجربه منه گفتم که تو هم بدونی

پسندها (15)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

آویزون
5 بهمن 93 11:24
باز کن پنجرهها را که نسیم روز میلاد اقاقی ها را جشن میگیرد و ملکه عشق (در دل زمستان سرد) روی هر شاخه شمع روشن کرده است لمس بودنت مبارک
غزاله
5 بهمن 93 12:52
سلام.خوبین؟؟ من واسه تولد عشقم همسرم یه وب ساختم.میخوام تا تولدش 1369 تا تبریک جمع کنم براش و تولدش نزدیکه.میشه شما هم چندتا تبریک برامون بذارین؟؟ فقط چون وبم مشکل پیداکرده لینک کامنت های پست رو براتون گذاشتم ممنونم
مامانی
6 بهمن 93 9:37
تولدت مبارک خانمی انشاالله سال دیگه تولدت رو در کنار دخترت جشن بگیری بابا ایول به همسر که میبره هدیه میخره..هدیه ات مبارکه
مامانی علی
8 بهمن 93 1:29
مبارک مامانی منم با نظر همسرت موافقم ممنون که بهمون سر زدی بازم بیا خوشحال میشیم
سما مامان مرسانا و ارشيا
8 بهمن 93 11:22
سلام عزيز دلم خوبيد؟حلما جوووووووووووووووونم خوبه؟ايشالا حلما خانوم گل به سلامتى بدنيا بياد و زندگى مامان و باباشو پر از خوبى كنه و زير سايه ى پدر و مادر بزرگشه مرسى كه به ما سرزديد و منو به وبلاگتون دعوت كرديد مواظب نى نى و خودت باش گلم ميبوسمت
عباس پدر مهربان
9 بهمن 93 8:10
سلام به نظر من هدیه چیزی است غافل گیرانه که فرد هدیه دهنده دوست دارد به طور ناگهانی ان را هدیه کند و دوست دارد هدیه گیرنده با عشق از ان استفاده کند . هدیه چیزی است که من دوست دارم تو از ان استفاده کنی و این سلیقه من در انتخاب کردن است شاید تو زیاد دوستش نداشته باشی ولی من ان را پسندیدم همان گونه که تورا پسندیدم برای ازدواج ، برای دوستی ، برای عشق ورزیدن و برای ابراز محبت و برای با هم بودن .
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به حلما می باشد