حلماحلما، تا این لحظه: 9 سال و 17 روز سن داره

حلما

بدون عنوان

1394/3/17 13:38
نویسنده : مامان94
360 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

خیلی وقته نتونستم بیام اینجا چون اصلا وقت این کارهارو ندارم حلما جان تمام وقتم رو پر کرده کارهای خونه رو هم خیلی سریع و به زور انجام میدم  حلما هم که بغلی شده خلاصه با هم کار انجام میدیم البته ناراضی نیستم از اینکه بغلیه مگه ما چندتا حلما داریم؟ فقط یکم سختهخطاخسته

فقط نگرانیم از کم وزن بودنشه دکتر لبنیات رو برام ممنوع کرده منی که اینقدر به لبنیات وابسته بودم عیب ند اره دخترم شما زود بزرگ شو همین بسه اینکه کسی بهم میگه چرا کوچیکه ریز مونده خیلی ناراحت میشم چون انگار میخوان آدم رو محکوم کنن یا به قولی بزنن تو سر مال خوب چرا؟ مگه تقصیر منه؟ شیرم هم خوبه بد نیست چربه اونا تحمل ندارن بزرگ بشه یا بزرگ شدنشو نمیبیننغمگین

به هرحال من تا جایی که میتونم سعی میکنم بیشتر بهش برسم هرچند مادر بودن خیلی سخته ولی لذت داره انگار به محبت خوم نسبت به حلما هم حساس شدم کسی نباید چپ بهم بگهخندونک

پسندها (17)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (16)

مامان مریم
18 خرداد 94 12:09
سلام مامان مهربون به حرفاي بقيه توجه نكن شما كه هر كاري از دستت برمياد انجام ميدي انشالا حلما جان هميشه سالم باشه همين فقط مهمه
مهتاب مامان اشکان
18 خرداد 94 13:04
سلام عزیزم.ممنونم که به ما سر زدید. خدا دختر گلتون رو حفظ کنه. مادر بودن اینجوریه دیگه،سخته اما به سختیش میارزه بوووووووووووس برای حلما کوچولو
فاطمه
18 خرداد 94 13:35
ممنون كه به وب ما اومديد. قدم نو رسيده مبارك
مامان مریم
18 خرداد 94 19:52
سلام گلم خدا حفظش کنه دخملی رو
مريم
19 خرداد 94 10:11
پریسا جون سلام چرا از این دخمله طلا عکس کم میزاری؟؟؟؟؟ اینم بگم دختره منم لاغره اولا لاغری بیشترین عاملش ژنتیکه و اینکه تو جواب بقیه بگو دختر باید ظریف باشه منم از این حرفها خیلی شنیدم ولی باید بی توجه بود چون این حرفهای تلخ،لذت شیرینه مادری رو ازت میگیره ببوس دخترتو منتظرم عکسای خوشگلش هستیم
مامان پریسا و بابا جلیل
19 خرداد 94 12:17
سلام انشاالله خداا دختر گل شما و همه بچه ها رو حفظ کنه.وبلاگ زیبایی دارید.انشاالله بتونم از تجربیات شما استفاده کنم.
رویــــا
19 خرداد 94 21:27
سام پریسا جونم قربونت بشم خب مادر بودن این کارهارو هم داره عب نداره ایشالله حلما بزرگ میشه و باعث میشه همه سختی هارو فراموش کنی راستی پریسا جونم از حلما عکس زیاد بزار بزار عروسکمون رو در هر زاویه ای ببینیم راستی پریسا جونم زیاد نگران کم وزنی عروسکت نباش خیلی از بچه ها توی این وقت رشد ممکنه کم وزن باشن ولی مهم اینکه بدنی سالم دارن از طرف من از روی ماه حلما جونم ببوس
فریده
20 خرداد 94 8:39
سلام وبلاگ زیبایی دارید ، ممنون که به وبلاگ پرهام آمدید ، من شما رو لینک می کنم . به حرفای بقیه کمتر توجه کن ، البته اگه دکتر گفت وزنش کمه ، باید فکر اساسی کنی ، مرتب خودت چیزهای چرب بخور و حواست به تغذیه ات باشه تا حلما کوچولو وزن بگیره .
مامانی و بابایی دخمل طلا
21 خرداد 94 11:02
سلام مامانی حلماجون از اینکه به وبم سر زدی خیلی خوشحال شدم دوست گلم خدا دختر گلتو واست حفظ کنه وااااااااااااای یاد پارسال خودم افتادم که حلمای منم همینطوری بود به کارام نمیرسیدم وحشتناک شده بود اوضام خیلی سخته حلمای منم 400 گرم وزن کم کرده بود دکترمیگفت شیرخشک بهش بده ولی دلم نمیومد حلمام شیرخشک بخوره هرچی میگفتند واسه افزایش شیرخوبه میخوردم تا حلما بهتر وزن بگیره اما زیاد فایده ای نداشت انشاالله سالم و سلامت باشند وزنشون زیاد مهم نیست و زیر سایه آقا امام زمان ( عج ) باشند انشالله بازم منتظر حضورت تو وبم هستم دوست عززززززززیززززززززم حلمای نازموووووووو میبوسسسسسسسم
مامان روناک
21 خرداد 94 12:33
عزيزم خدا حلما جونو حفظ کنه ميبوسمش وب زيباىى داريد.به حرف کسى توجه نکن من به خاطر اين حرفه شب و روزم شده بود گريه و ناراحتى و شيرم تقريبا بهتره بگم خشک شد اصلا توجه نکن گلم
مامان ِ یسنا
22 خرداد 94 10:17
سلام عزیزم ممنون از حضور گرمت خدا حفظ کنه دختر نازتو ... ببوسش جای من
مامان محمد عارف
22 خرداد 94 14:19
سلام ... دکتر بمنم گفت لبنیات نخورم ولی به هیچ عنوان گوش نده الان بعد از یکسالو نیم بعلت کمبود کلسیم از استخون درد خواب ندارم لبنیات چه ربطی به وزن گیری بچه داره آخه ؟! ... سلامت باشی
مامان آزی
22 خرداد 94 15:24
خدا دختر گلت رو حفظ کنه بیخیال حرفهای اطرافیان شما تازه اول راه هستی اینقدری بچه بالا و پایین داره یه روز میخورن یه روز دهنشون بسته اگر حساس باشی خیلی بهتون سخت میگذره منم مثله شما بودم حساس به دخترم از اینکه وقت واسش زیاد گذاشتم و به تغذیش میرسیدم اصلا پشیمون نیستم اما حساسیتام بیمورد بود پس شمام زیادی حساس نباش چون بچه به روال عادی خودش بزرگ میشه
مامان محمد طاها
25 خرداد 94 13:59
عزیزم اصلا نگران نباش ... بچه ها اونقدر زود بزرگ میشن ... پسر منم مث دختر شما بود منم خیلی نگرانش بودم ولی الان که بزرگتر شده دیدم که نگرانی بی فایده هست و دیگه گذاشتم به میل خودش ... اتفاقا اینجوری هر وقت که گرسنش میشه با اشتیاق بیشتری به طرف غذا میاد و بیشتر غذا میخوره
مامان آرزو
26 خرداد 94 12:25
چه نی نی نازی.خداحفظش کنه
مامان عاطی
30 خرداد 94 16:32
سلام مامان حلما خدا دختر نازتو برات حفظ کنه خیلی نازه .منم دوتا دختر دارم .
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به حلما می باشد