حلماحلما، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه سن داره

حلما

بدون عنوان

1394/2/9 12:34
نویسنده : مامان94
228 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

این روزا زیاد وقت نمیکنم بیام تو وب حتی وقت نمیکنم یکم به خودم برسم چون تازه با اینکه بیشتر کارامو مامانم انجام میده بنده خدا با این حال هم باز وقتی ندارم چون مدام دارم به حلما جان شیر میدم و مراقبت میکنم ازشدیروز که رفتیم دکتر وزنش کردیم بچه ام از 3500 شده بود 2800 خیلی دلم سوخت براش دکتر گفت شیرت براش کافی نیست برای دوسه روز یه شیر خشک هم بهش داده و کلی مولتی ویتامین از یه طرف هم 10 روزم تموم شده مامانم باید بره خونه و یکم به خونه خودشون برسه طفلک داداشم ضعیف شده از نبود مامانم نمیدونم این همه زحمت های مامانم رو چه جوری جبران کنم؟

در آخر هم باید بگم دختر گلم مرسی که اومدی و مامانت رو از تنهایی درآوردیبوس

اینم عکس دسته گلی که بابایی برای من و شما تو بیمارستان آورد

 

 

 

پسندها (11)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مادر بزرگ
9 اردیبهشت 94 21:35
سلام عزیزم کم شدن وزن بچه طبیعی هست غصه نخور چه بعد از متولد کمی وزنش کم میشود و بعد رفته رفته بیشتر میشود عزیزم سعی نکن به شیر خشک عادت بدی اونو بخوره شیرت را نخواهد خرد دختر من هم این جوری کرد یه عالمه بعد پشیمون شد یه قطره ای هست شیر افزا اونو از دارو خانه بگیر بخور موفق باشی خدا حفظش کنه سلامتی شما مادرو دختر رو از خداوند متعال خواستارم
مامان نفیسه
15 اردیبهشت 94 8:23
همیشه دلتون شاد و لبتون خندون باشه در کنار هم
بابای صدرا
22 اردیبهشت 94 13:50
با سلام و عرض تبريك خدمت شما مامان و دختر گل.البته من مامان صدرا هستم. كسر وزن دخترتون اصلا موردي نداره. ان شااله انقدر تپل ميشه كه بغل كردنش سخته
ترنم
6 خرداد 94 12:31
سلام خاله جون امیر مهدی تو جشنواره شرکت کرده لطفا عدد 134رو به 1000891010 بفرستید ممنون
ترنم
12 خرداد 94 9:28
سلام نگران کم شدن وزن دخترت نباش امیر مهدی من از 3600 به 2600 وزن کم کرد ولی تو دو ماهگی شد 6 کیلو به خودت خیلی برس که شیرت مقوی باشه
محجوب بانو
18 خرداد 94 10:56
سلام عزیزم انشالله خدای مهربون نی نی نازتون رو براتون حفظ کنه... غصه نخورید انشالله شیرتون زیاد میشه و نی نی تون هم تپل میشه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به حلما می باشد