حلماحلما، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه سن داره

حلما

بدون عنوان

1394/1/7 10:30
نویسنده : مامان94
134 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترم

آخرین روزهارو داریم سپری میکنیم چیزی دیگه به دیدارمون نمونده فقط بیست روز بی صبرانه منتظرتیم من و بابایی 

کاش این 20 روز هم به سرعت بگذره توی این عیدیه مطمئنم همه جا صحبت از من و تو میدونم که همه دارن میگن آخرایمان استزیبا هنوز آخرین سونوگرافیمو نرفتم خیلی دوست دارم بدونم الان چند کیلو شدی؟ایشاالله که وزن مناسبی پیدا کرده باشی عزیزم وقتی پا به این دنیا گذاشتی بدون برای موفقیت در اون باید خیلی تلاش داشته باشی راستی چند تا عکس هم از این دورانی که تو دل مامانی گرفتیم تا بعد ها نشونت بدیم یادم میاد قد یه لوبیا بودی ولی الان چنان به مامان لگد میزنی که بعضی وقت ها دردم میگیره راستی گفتم درد با اینکه الان هفته 36 رو هم رد کردم دردی ندارم دارم به خودم شک می کنم بااینکه میدونم زایمان طبیعی خیلی درد داره ولی دوست دارم زایمانم طبیعی باشه ان شا الله

 _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|___͡͡͡ _▫_͡ ___͡͡π__͡͡ __͡▫__͡͡ _|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|___͡͡͡ _▫_͡ ___͡͡π__͡͡ __͡▫__͡͡ _|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

عکس های بچه,عکس بچه ها ,دختر بچه,عکس دختر بچه,عکس از بچه,دانلود عکس بچه,دانلود عکس,عکس بچه ناز,بچه خوشگل,نی نی ناز ,نی نی کوچولو.عکس نی نی,نی نی ها,بچه کوچولو, عکس بچه کوچولو

پسندها (13)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (13)

والدین کیان
7 فروردین 94 11:09
سلام . مرسی که به نی نی ما سر زدین ..ایشالا باهم بدنیامیان نی نی هامون و دوستای خوبی برا هم میشن
مامان محمد کیان
7 فروردین 94 11:57
سلام پریسا جون عید شما هم مبارک امیدوارم حلمای عزیز ما به سلامتی پا به دنیای جدید بذاره و زندگی خوبی داشته باشه. انشاالله همیشه سالم باشه و صالح . ممنون که وبلاگ پسرم رو دیدید.
مامان هومان
8 فروردین 94 2:42
عزیزم . امیدوارم به سلامتی دختر کوچولو و قشنگت پا به این دنیای قشنگ بزاره و هر سه خوشبخت زندگی کنید با هم
بابا و مامان
9 فروردین 94 15:15
سلام عزیزم ایشالاه نی نی خوشگل سالم و سلامت بدنیا میان و زندگی قشنگتون را قشنگتر می کنه
مادر بزرگ
9 فروردین 94 21:11
سلام . مرسی که به نی نی ما سر زدین سلامت باشید خیلی دوس داشتم باهاتون چت کنم
مامان مریم
10 فروردین 94 7:15
سلام مامان حلما جون انشالا حلما جون بسلامتي بدنيا مياد و زندگي رو براتون شيرينتر از قبل ميكنه . ممنون كه به وبلاگ آرتين سر زدين
بابا و مامان
12 فروردین 94 13:06
سلام عزیزم خیلی نازی
مامان گل نسا
12 فروردین 94 18:06
سلام سال نو مبارک.برات دعا میکنم که هر موقع که خدا خودش صلاح میدونه دختر گلتو تو بغلت بذاره.خیلی دلواپس نباش من 40 هفته ام هم پر شد ولی دردی نداشتم تا شب تولد دخترم.حتی بعضی دکترا بهم گفتن یکک هفته دیگه هم جا دارم.ولی خواست خدا چیز دیگه بود.پس بسپر به خودش و فقط ازون کمک بخواه تا زایمان راحتی داشته باشی.به خدا سپردمت.بازم بهمون سر بزن...
گیلدا
14 فروردین 94 23:34
سلام ممنون که به ما سر زدین ایشالله دخمل گلتون صحیح و سالم بیاد بغلتون
مامان محمدطاها
16 فروردین 94 14:56
عزیزم ممنونم که به وب پسرم اومدین ... بازم بیاین وبا نظراتتون خوشحالمون کنین
مامانی و بابایی
17 فروردین 94 8:54
دیگه یواش یواش انتظارت تموم میشه به سلامتی خوشگل سالم شیطون بدنیا بیاد
سیده نرجس
20 فروردین 94 15:59
سلام مامان پریسا سه چيز در دنيا بي نظير است مادر........................................... عکس مادر................................................. سايه مادر روز تون مبارک مامان خوب
ترنم
30 فروردین 94 8:04
ایشاله زایمان بدون دردی داشته باشی و نی نی زود زود بیاد بغلت
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به حلما می باشد