حلماحلما، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه سن داره

حلما

بدون عنوان

1393/12/23 11:10
نویسنده : مامان94
81 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

دو سه روزی توی بیمارستان بستری بودم فقط به خاطر خوردن میگو بهم نساخته بود مرتب ظرف شاید دو یا سه دقیقه حالم بهم میخورد خیلی ترسیده بودم همش به خاطر نی نیم وقتی رفتم بیمارستان کلی آزمایش دادم  آخرش هم بهم گفتن پرتئین توی آزمایشاتت دیده شده

نمیدونید چه شبی بود سر دکتر و پرستار داد میزدم چه برسه به شوهرم و مادرم......

حالم دست خودم نبود وقتی خوب شده بودم همه از بیمار و خدمه و ماما و پرستار بیمارستان گرفته همه احوالم رو می پرسیدن منم میگفتم خوبم شما از کجا میدونید من خالم بد بوده نگو هیچکسو توی اون احوالات نمیدیدم ...سوال

ولی باز از بیماریم هم خدا رو شکر میکنم چون انگار حکمتی توش بود که من برم بخش زنان و زایمان با اوضاع و احوال اونجا آشنا بشم زائو های سزارین و طبیعی آشنا شدم و یکم از ترس هام ریخت چون دادهای همشونو دیدم خوب شدن هاشونو دیدم

خلاصه دیدم که حسابی با محیط اونجا آداپته شدمچشمکخسته

nini kocholo....bacheshash adamoo mixore...

پسندها (6)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

آناهیتا
24 اسفند 93 12:07
انشاله نی نی صحیح و سالم به دنیا بیاد و شما هم زایمان راحتی داشته باشین.
خاله
24 اسفند 93 19:46
سلام پریسا خانم انشا.. به سلامتی این چند روز به پایان برسه هم خودت هم نی نی نازت
☂☂☂مامان و بابای فندق☂☂☂
24 اسفند 93 22:51
سلام عزیزم خوبی خانومی؟ دیگه چیزی نمونده تا بدنیا اومدن دخمل گلت خدا حفظش کنه ممنون که بهم سر زدی
مامان فاطمه
24 اسفند 93 23:18
مرسی که به ما سر زدی خانومامید وارم این ماههای اخر رو به سلامتی بگذرونی وزودتر روی ماه نی نی تو ببینیمبیشتر مواظب خودت و نی نی گلت باش
مامان مریم
27 اسفند 93 3:07
سلام عزیزم خدا را شکر که بهتری منم تجربه رفتن تو زایشگاه را دارم واقعا ترس آدم میریزه راستی ما شما را لینک کردیم
✿ مه آ سا✿
27 اسفند 93 3:38
سلام عزیزم خوشحال میشم بیای پیشم و برام نظر بدی لطفا بیا حتما
مامان الهام
1 فروردین 94 12:02
فرا رسیدن نوروز باستانی ، یادآور شکوه ایران و یگانه یادگار جمشید جم بر همه ایرانیان پاک پندار ، راست گفتار و نیک کردار خجسته باد . . .
مامان فرناز
4 فروردین 94 0:47
سلام عزيزم خدا رو شكر به سلامتي گذشته انشاءاله هميشه سلامت باشي و ني ني خوشگلت رو در آغوش بگيري
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به حلما می باشد